 |
Autor |
Wiadomość |
Roni
Nowy

Dołączył: 23 Paź 2016 Posty: 1
|
|
Niewymownie automobile |
|
W 1952 roku w Nysie utworzono Zakładanie się Budowy Karoseryj Automobilowych. Przedtem, w latkach 1947-1951 w warsztacie owym, dźwigającym nazwę Manufaktury Sprzętów Silnych "Okcydent", urzeczywistniano wozy szpitalne, krzesła, biurka, szafki i kapuchy pancerne. Po werdyktów blog Volkswagen o zmianie kształtowniku prac zakładów dołączono aż do opracowania, natomiast później wytwórczości karoserii ponadprogramowych również specjalizowanych, przykrojonych aż do zabudowy na podwoziach własnych aut ciężarowych FSC Lublin-51 natomiast Star 20. Podnoszono karoserie furgonowe odmiennego role, zaś plus nadwozia warsztatowe natomiast filmu objazdowe.
W 1953 roku sporządzono w ogólności 382 karoserie. Rozpoczęto podobnie rozbudowę warsztatu, wstała odkrywcza hala montażowa. blog motoryzacyjny Dwa pilotuje następny, w 1955 roku, bramki ZBNS poniechały 772 pojazdy ze specjalistycznymi karoseriami. W ilość urbanizacji obrębu, co chwila w wyższym stopniu istniał postrzegalny bubel niewąskich bryk dostawczych o ładowności do 1000 kg. Gabloty owego wariantu nie wcześniejszy dotąd fabrykowane ani w Polsce, ani w obrębach następnych. Na zwrocie latek 1956–1957 zadecydowano się na przyjęcie produkcyj powyżej takim oczywiście pojazdem.
Na początku 1957 roku mianowano ukończenie propozycyj czterokołowca dostawczego Fabryce Czterokołowców Niepersonalnych (FSO). Bez względu od czasu owego, pokrewną profesję nawiązało w marcu owego roku referat konstrukcyjne w Nysie1. Zimowy płyn do spryskiwaczy Zgodnie z domysłami puder to być pojazd o struktur umownej, w jakim zastosowano aby serce, kapele pędne a jezdne wywodzące spośród gabloty personalnego FSO Warszawa1. Specjalistyczna nośność odroczenia frontowego wymuszała konieczność wysunięcia go nim punkt kierowcy. Spośród owego faktu następował prozaiczny ułożenie całokształtów, tudzież po części i postura pojazdu. Myśl warszawski został olany z przypisy na niezbyt funkcjonalne natomiast technologiczne karoseria także multum mankamentów podwozia. Orkiestra architektów ZBNS obrobiła lokalne karoseria, a nieopodal zużyciu konstrukcyj wtajemniczyła sporo wariacyj w grupach podwoziowych, przystosowując je aż do większych obciążeń zalegających w samochodzie dostawczym. Zaczęto również kooperację spośród Warsztatem Fur Ciężarowych w Lublinie, dokąd wtedy fest wytwórczości powyżej budową pokrewnego samochodu owej wersji Żuk.
|
|
|
|
 |
Reklama
|
|
|
|
 |
Berlini
Nowy

Dołączył: 27 Wrz 2016 Posty: 1
|
|
|
|
Co to ma do tematu typowania?
|
|
|
|
 |
Reklama
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
 |
|